Addiko mobilno bankarstvo

Banka na dlanu!

Lako i jednostavno, bez čekanja u redu, uz bankarstvo preko mobilnog telefona „Addiko Mobile“ završite sva plaćanja.

Da biste koristili Addiko Mobile dovoljno je da imate paket tekućeg računa u Addiko banci koji uključuje servis elektronskog bankarstva.

Sada imate i mogućnost da preko Addiko mobilne aplikacije otvorite račun, bez odlaska u banku.
Potrebno je samo da preuzmete Addiko Mobile i u  17 klikova otvorite mRačun.

Pokrenite banku na telefonu

Biometrija  – opcija dostupna samo na Addiko Mobile aplikaciji

Od sada više ne morate da unosite PIN svaki put kada pristupate aplikaciji Addiko Mobile i/ili vršite plaćanja, od sada se možete identifikovati korišćenjem biometrije.

Šta biometrija podrazumeva u ovom slučaju?
Ukoliko vaš mobilni telefon podržava korišćenje biometrije – otisak prsta (android, ios i huawei uređaji) ili prepoznavanje lica (ios i huawei uređaji) dovoljno je da na jednostavan način uključite korišćenje biometrije za prijavu na Addiko Mobile aplikaciju i potvrdu plaćanja.

  1. Podesite na vašem uređaju otključavanje pomoću otiska prsta ili prepoznavanjem lica
  2. Preuzmite poslednju verziju Addiko Mobile mobilne aplikacije na App Store (za iOS), Google Play Store (za Android) ili App Galery (Huawei)
  3. Nakon preuzimanja nove verzije aplikacije Addiko Mobile, prilikom naredne prijave aplikacija će vam ponuditi da omogućite biometrijsko podešavanje
  4. Prilikom narednog logovanja na Addiko Mobile aplikaciji će vam biti ponuđeno da uključite korišćenje biometrije
  5. Ukoliko se ne odlučite odmah za korišćenje biometrije ovo uvek možete to uraditi naknadno tako što ćete u korisničkim podešavanjima klizač pomeriti na „Omogućite prijavu korišćenjem biometrijskih podataka“

Sigurnost naših korisnika je na prvom mestu zbog toga se prilikom korišćenja biometrije za pristup aplikaciji sa Bankom ne razmenjuju biometrijski podaci i Banka nema pristup Vašim biometrijskim podacima. Podaci se isključivo čuvaju na Vašem uređaju.

Treba imati u vidu da logovanje putem biometrijskih podataka koristi funkcionalnost otključavanja samog uređaja, tako da sva lica koja imaju skenirano lice, odnosno otisak prsta će moći da pristupe Vašoj aplikaciji, pa Vas zbog vaše bezbednosti savetujemo da ovu opciju aktivirate isključivo ukoliko ste sačuvali samo Vaše biometrijske podatke, skenirano lice odnosno otisak prsta za otključavanje uređaja.

Kliknite na dugme „Kako da preuzmete Addiko Mobile“ ili „Kako da aktivirate Addiko Mobile“ i saznajte kako da preuzmete aplikaciju i istu aktivirate.

Preuzmite Addiko Mobile aplikaciju klikom na ikonicu u zavisnosti od toga da li ste korisnik Android ili iOS platforme.

App Store – iOS korisnici

Google Playstore – Android korisnici

App gallery – Huawei korisnici

1) Nakon što ste uspešno preuzeli Addiko Mobile, na vašem telefonu će se pojaviti ikonica sa nazivom Addiko Srbija.
2) Pokretanjem aplikacije Addiko Mobile dobićete mogućnost da aktivirate aplikaciju.

3) Kako biste aktivirali aplikaciju neophodno je da unesete postojeće korisničko ime i lozinku koju ste dobili od banke prilikom procesa registracije za servis elektronskog bankarstva odnosno postojeću lozinku koju koristite za pristup e-banking aplikaciji Addiko banke.

4) Nakon provere korisničkog imena i lozinke, automatski će vam biti poslat SMS kod koji je neophodno da unesete na sledećem ekranu.
Napomena:
Period važenja SMS KOD-a je 2 minuta, nakon čega ne može biti iskorišćen za aktivaciju pa korisnik mora inicirati proces aktivacije ponovo.

5) Ukoliko je SMS KOD  iz poruke ispravno unet, otvoriće se ekran za kreiranje četvorocifrenog PIN- a koji ćete na dalje koristiti za:

  • Logovanje u aplikaciju
  • Potvrdu transakcija izvršenih putem m-banking aplikacije

6) Nakon kreiranja PIN-a, proces aktivacije je završen. Od ovog trenutka na mobilnom uređaju na kojem ste aktivirali aplikaciju, pristup je moguć samo unosom PIN-a.

Napomena:

  1. Korisnik može ponoviti proces aktivacije na više uređaja
  2. PIN koji korisnik kreira na različitim uređajima ne mora biti isti
  3. Na jednom uređaju ne može se aktivirati više od jednog korisnika

Ukoliko vam je potrebna pomoć, više detalja o usluzi i aplikaciji možete dobiti pozivom našeg Addiko Kontakt centra na broj telefona 0800 303 303.

Za više informacija takođe možete da pročitate i detaljno Uputstvo za korišćenje Addiko Mobile

Pogodnosti Addiko Mobile aplikacije

  • Imate mogućnost pregleda stanja i transakcija po svim računima na jednom mestu
  • Mogućnost pregleda ostalih proizvoda koje koristite u Banci (pregled stanja kredita, stanja depozita, debitne i/ili kreditne kartice)
  • Zakažite plaćanje vaših računa unapred, na datum kada vi želite da bude realizovano
  • Jednostavno kreiranje i korišćenje šablona za račune koje plaćate svakog meseca
  • Izaberite datum i vreme za transfer, a usluga je na raspolaganju 24/7
  • Mogućnost apliciranja za mKredit i moverdraft, kao i odobrenje (uplata ) sredstava na vaš račun bez odlaska u Banku
  • Podela na rate dospelih obaveza po kreditnoj kartici
  • Slikajte i platite račun u samo par sekundi
  • Do najbližih ekspozitura i bankomata dođite samo uz pomoć kamere na telefonu
  • Jednostavan pristup 4-cifrenim PIN KOD-om koji sami odredite
  • Primenjujemo najviši stepen sigurnosti na mobilnim uređajima

Preko Addiko Mobile aplikacije sada možete aktivirati i Addiko Chat Banking na Viberu.

  1. pri logovanju u Addiko mobilnu aplikaciju videćete pop-up baner
  2. klikom na baner ulazite direktno u jednostavan proces aktivacije Addiko Chat Bankinga
  3. Pogledajte – Uputstvo za korišćenje Chat Bankinga 

Jednostavno plaćanje putem Addiko Mobile aplikacije

Račune koje dobijate na mejl sada možete platiti jednostavno jer više nećete imati problema sa učitavanjem QR kod-a!
Plaćanje se može izvršiti na dva načina:

  • Račun sa QR kodom otvorite putem Addiko Mobile aplikacije nakon čega će vam se automatski otvoriti forma naloga sa popunjenim podacima iz QR koda. Nalog samo potvrdite putem PIN-a ili korišćenjem biometrije.
  • Nakon prijave u Addiko Mobile, u meniju „Plaćanja“ izaberite opciju „Plaćaj skeniranjem fajla“ i otvoriće vam se opcija da odaberete račun nakon čega će se otvoriti forma naloga sa popunjenim podacima iz QR koda.

Želite više informacija? Popunite formu i uskoro ćemo vas pozvati.

Obrada vaših kontakt-podataka navedenih iznad, iznos kredita i period otplate sa porukom su neophodni u cilju vršenja radnji pre sklapanja ugovora sa Addiko Bank a.d. Beograd, Milutina Milankovića 7v, 11070 Beograd (rukovalac podataka). Podaci će se čuvati 4 meseca i neće se koristiti ni u koju drugu svrhu. Više informacija o obradi vaših podataka o ličnosti: https://www.addiko.rs/zastita-podataka.

Plaćanje naknade za svaku uslugu je nepotrebno

Podnesite zahtev za kredit online, a odluku dobijate u najkraćem roku.

Podnesite zahtev online!

Keš kredit „2 u 1“

Addiko keš kredite odobravamo za 30 minuta.

Više informacija

Nije lako odabrati najprikladniji iznos štednje i uplata

Pomoći ćemo vam da odaberete najbolji način štednje.

Štednja sa premijom

Addiko Bank Srbija