Addiko Business Mobile

Pratite svoje poslovanje i upravljajte finansijama 24/7, bez odlaska u ekspozituru.

Addiko Business Mobile – Vaš biznis na dlanu!

Pratite svoje poslovanje i upravljajte finansijama 24/7, bez odlaska u ekspozituru.

Uz Addiko Business Mobile aplikaciju obavljajte bankarske usluge jednostavno i sigurno putem vašeg mobilnog telefona.

Za prvu prijavu na aplikaciju koristite isto korisničko ime i lozinku kao i za Addiko Business EBank.

Šta dobijate?

Uvid u sve račune

  • Pregled detalja, stanja i transakcija po računu, kao i izvode po računu
  • Pregled detalja, stanja i otplatnog plana kredita
  • Pregled detalja, stanja i transakcija/rezervacija po karticama

Platne transakcije

  • Sve vrste platnih naloga u okviru domaćeg i međunarodnog platnog prometa
  • Kreiranje „šablona“ za plaćanje
  • Grupno potpisivanje naloga

Brzo i jednostavno

  • Plaćajte u pokretu
  • Bez ograničenja i sa pristupom računu 24 sata 7 dana u nedelji
  • Pristupite aplikaciji putem biometrije – bez unošenja PIN-a

Prečica do uspešnijeg poslovanja!

Kliknite na dugme „Kako da aktivirate Addiko Business Mobile“ i „Kako da preuzmete Addiko Business Mobile“ i saznajte kako da preuzmete aplikaciju i istu aktivirate.

  1. Za realizaciju usluge, popunite pristupnicu za Addiko Business Mobile aplikaciju i predajte u najbližoj ekspozituri Addiko banke 
  2. Preuzmite aplikaciju Addiko Business Mobile  za vaš mobilni telefon iz prodavnice aplikacija.

Preuzmite Addiko Business Mobile aplikaciju klikom na ikonicu u zavisnosti od toga da li ste korisnik Android ili iOS platforme.

Ukoliko vec koristite Addiko Business EBank, za prvo logovanje upotrebite isto korisničko ime i lozinku.

App Store – iOS korisnici App Store iOS korisnici

Google Playstore – Android korisnici Google Playstore - Android korisnici

 

Za više informacija preuzmite i Uputstvo za korišćenje Addiko Business Mobile

Ukoliko vam je potrebna pomoć, više detalja o usluzi i aplikaciji možete dobiti pozivom našeg Addiko Kontakt centra na broj telefona 0800 303 303.

Ne morate da unosite PIN kada pristupate aplikaciji Addiko Business Mobile i/ili vršite plaćanja, identifikujte se korišćenjem biometrije.

Šta biometrija podrazumeva u ovom slučaju?
Ukoliko vaš mobilni telefon podržava korišćenje biometrije – otisak prsta (android, ios i huawei uređaji) ili prepoznavanje lica (ios i huawei uređaji) dovoljno je da na jednostavan način uključite korišćenje biometrije za prijavu na Addiko Business Mobile aplikaciju i potvrdu plaćanja.

Kako da aktivirate ovu funkcionalnosti?

1. Podesite na vašem uređaju otključavanje pomoću otiska prsta ili prepoznavanjem lica
2. Preuzmite poslednju verziju Addiko Business Mobile mobilne aplikacije na App Store (za iOS), Google Play Store (za Android) ili App Galery (Huawei)
3. Nakon preuzimanja nove verzije aplikacije Addiko Business Mobile, prilikom naredne prijave aplikacija će vam ponuditi da omogućite biometrijsko podešavanje
4. Prilikom narednog logovanja na Addiko Business Mobile aplikaciji će vam biti ponuđeno da uključite korišćenje biometrije
5 Ukoliko se ne odlučite odmah za korišćenje biometrije ovo uvek možete to uraditi naknadno tako što ćete u korisničkim podešavanjima klizač pomeriti na „Omogućite prijavu korišćenjem biometrijskih podataka“

Važno je da znate!

Sigurnost naših korisnika je na prvom mestu zbog toga se prilikom korišćenja biometrije za pristup aplikaciji sa Bankom ne razmenjuju biometrijski podaci i Banka nema pristup Vašim biometrijskim podacima. Podaci se isključivo čuvaju na Vašem uređaju.
Treba imati u vidu da logovanje putem biometrijskih podataka koristi funkcionalnost otključavanja samog uređaja, tako da sva lica koja imaju skenirano lice, odnosno otisak prsta će moći da pristupe Vašoj aplikaciji, pa Vas zbog vaše bezbednosti savetujemo da ovu opciju aktivirate isključivo ukoliko ste sačuvali samo Vaše biometrijske podatke, skenirano lice odnosno otisak prsta za otključavanje uređaja.

Addiko Bank Srbija