Addiko Kontakt centar

Kontakt centar Addiko banke

Informacije na dohvat ruke!

Addiko pozovite besplatan brojPozovite besplatan broj 0800 303 303 (sa fiksnog telefona i sa svih mreža iz Srbije) ili +381 11 222 60 00
Addiko kontaktirajte nas putem elektronske pošteKontaktirajte nas putem elektronske pošte za sve opšte informacije, sugestije, pohvale, molbe i prigovore na: info.rs@addiko.com
Radno vreme kontakt centra Addiko

Radno vreme Addiko Kontakt centra je svakog radnog dana od 08-20h i subotom od 08-16.

 

Blokada izgubljenih kartica AddikoBlokadu izgubljenih ili ukradenih platnih kartica možete prijavi 24 časa dnevno putem navedenih brojeva telefona.

Pronađite i sami odgovore na stranici Addiko FAQPronađite i sami odgovore na straniciČesto postavljena pitanja- FAQ

 

Addiko bankomati ekspoziturePronađite ekspoziture i bankomate – Ekspoziture i bankomati
Addiko Procene nekretnina„Procene nekretnina“ ili „Poreska resenja za imovinu“ za nekretnine koje se koriste kao obezbedjenje po kreditu možete slati na procene@addiko.com

Brzo i jednostavno, putem telefona, Addiko banka Vam omogućava:

  • Detaljne informacije o kreditima, tarifama i katalogu proizvoda za stanovništvo
  • Stanje i promet na tekućem računu
  • Iznos dozvoljenog prekoračenja
  • Datum važenja dozvoljenog prekoračenja
  • Broj nerealizovanih čekova
  • Stanje i promet na deviznom računu
  • Stanje duga po kreditnoj kartici
  • Raspoloživi limit po kreditnoj kartici
  • Detaljne informacije o kreditima, tarifama i katalogu proizvoda za pravna lica, preduzetnike i registrovana poljoprivredna gazdinstva
  • Informacije u vezi sa uslugom elektronskog bankarstva
  • Kursnu listu
  • Informacije o adresama i radnom vremenu svih poslovnica

Kako bi bila obezbeđena potpuna poverljivost i zaštita podataka klijenata, za uslugu provere stanja na računu putem govornog aparata, potrebno je:

  1. korak Podneti zahtev za aktiviranje usluge provere stanja putem govornog aparata u najbližoj ekspozituri / filijali Addiko banke. Kada se aktivira usluga, dobijate PIN kod koji se sastoji od četiri cifre. PIN ☐☐☐☐
  2. korak Prilikom prvog pozivanja Addiko Kontakt centra, na glavnom meniju (Uputstvo za govorni automat) odabrati opciju:
    • 3 – za stanovništvo ili 4 – za pravna lica
    • u podmeniju odabrati opciju 2 – za informacije o stanju na računima uneti JBMG/matični broj firme
    • promeniti PIN – slobodno odaberite četvorocifreni PIN koji želite
  3. korak Za više informacija o stanju svog računa kontaktirajte Addiko Kontakt centar

Upoznajte nas

Upoznajte naše rukovodstvo

Finansijski izveštaji

Addiko Bank Srbija