Kontakt centar Addiko banke
Informacije na dohvat ruke!
![]() |
![]() |
![]() Radno vreme Addiko Kontakt centra je svakog radnog dana od 08-20h i subotom od 08-16.
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Brzo i jednostavno, putem telefona, Addiko banka Vam omogućava:
- Detaljne informacije o kreditima, tarifama i katalogu proizvoda za stanovništvo
- Stanje i promet na tekućem računu
- Iznos dozvoljenog prekoračenja
- Datum važenja dozvoljenog prekoračenja
- Broj nerealizovanih čekova
- Stanje i promet na deviznom računu
- Stanje duga po kreditnoj kartici
- Raspoloživi limit po kreditnoj kartici
- Detaljne informacije o kreditima, tarifama i katalogu proizvoda za pravna lica, preduzetnike i registrovana poljoprivredna gazdinstva
- Informacije u vezi sa uslugom elektronskog bankarstva
- Kursnu listu
- Informacije o adresama i radnom vremenu svih poslovnica
Kako bi bila obezbeđena potpuna poverljivost i zaštita podataka klijenata, za uslugu provere stanja na računu putem govornog aparata, potrebno je:
- korak Podneti zahtev za aktiviranje usluge provere stanja putem govornog aparata u najbližoj ekspozituri / filijali Addiko banke. Kada se aktivira usluga, dobijate PIN kod koji se sastoji od četiri cifre. PIN ☐☐☐☐
- korak Prilikom prvog pozivanja Addiko Kontakt centra, na glavnom meniju (Uputstvo za govorni automat) odabrati opciju:
- 3 – za stanovništvo ili 4 – za pravna lica
- u podmeniju odabrati opciju 2 – za informacije o stanju na računima uneti JBMG/matični broj firme
- promeniti PIN – slobodno odaberite četvorocifreni PIN koji želite
- korak Za više informacija o stanju svog računa kontaktirajte Addiko Kontakt centar