Addiko mRačun sadrži:

 

Dinarski tekući račun

Devizni tekući račun u valuti EUR

Debitne platne kartice (DinaCard i Mastercard)

Mobilno i elektronsko bankarstvo (Addiko Mobile i Addiko EBank)

Aktivaciju SMS servisa

I to nije sve!

Preuzmite Addiko mobilnu aplikaciju klikom na dugme ispod.
Sada ste na nekoliko koraka od Addiko mRačuna, online računa.

Pokrenite banku na vašem telefonu!

Da biste preuzeli Addiko mobilnu aplikaciju potrebno je da skenirate QR KOD.
QR KOD sa ekrana u nastavku skenirate vašim pametnim telefonom.

QR kod za online racun

Preuzmite aplikaciju za skeniranje QR KOD-a sa App ili Play Store-a.

Približite prostor za skeniranje QR KOD-u

Kliknite na link da biste preuzeli aplikaciju

Potrebna vam je pomoć ili imate pitanje za nas?

Operateri Addiko Kontakt centra su vam na raspolaganju svakog radnog dana i subotom od 08-20h, nedeljom od 09-14h.

Dodatne pogodnosti Addiko mRačuna

Slanje kartice na kućnu adresu

Svoju Mastercard ili DinaCard karticu dobijate na kućnu adresu.

Prijem PIN-a za kartice putem SMS poruke

PIN za Mastercard i Dina karticu zatražite putem SMS poruke, brzo i                                jednostavno. Saznajte više

Sada imate mogućnost da otvorite online račun, bez odlaska u banku.
Dovoljno je da preuzmete Addiko mobilnu aplikaciju i uz nekoliko klikova otvorite Addiko mRačun, čak i ako Addiko banka nije u vašem gradu.

Video identifikacija je alternativa načinu identifikacije u kom klijent mora da poseti ekspozituru da bi otvorio račun. Obavlja se putem video poziva.
Addiko banka je pojednostavila postupak otvaranja računa koristeći upravo proces video identifikacije i sada račun možete da otvorite potpuno online i koristite Addiko digitalne usluge.

Kako funkcioniše video identifikacija?

  • Potrebno je da imate instaliranu Addiko Mobile aplikaciju na vašem pametnom telefonu. Kliknite na opciju „Otvori račun“
  • Nakon što unesete vaše kontakt podatke, skenirate ličnu kartu i dokument koji sadrži adresu prebivališta/boravišta pokrenućete video poziv
  • Operater Addiko Kontakt centra će kroz video poziv obaviti neophodnu proceduru vaše identifikacije i obavestiti vas kada je uspešno završena
  • Sledeći korak je kreiranje četvorocifrenog PIN-a kojim ćete potpisati Ugovor i koji će vam biti potreban u daljem korišćenju Addiko mobilne aplikacije
  • Nakon što ste PIN-om potpisali Ugovor, Ugovorna dokumentacija mRačuna će vam biti dostavljena na mail. Čestitamo, otvorili ste mRačun!

Kako do Addiko mRačuna?

Preporuke za Internet bankarstvo:

  • Obavezno se uvek pridržavajte opštih uslova korišćenja koje ste dobili od banke
  • Ne koristite istu lozinku koju koristite za elektronsko bankarstvo na bilo kojim drugim internet stranicama
  • Banka nikada od vas neće tražiti vaše lozinke (sigurnosne kodove) na bilo koji način (npr. putem telefona ili putem elektronske pošte). Ti podaci su isključivo vaše privatno vlasništvo i ne smete ih otkrivati nikome
  • Čuvajte vaše pristupne podatke na takav način da im je nemoguće pristupiti od strane trećih lica, ili pak ukrasti i/ili javno objaviti
  • Pristupajte svim elektronskim servisima banke isključivo sa zvanične internet prezentacije banke, nikako putem linkova koji se pojavljuju na drugim internet prezentacijama, ili kao rezultati pretrage u pretraživačima interneta
  • Ažurirajte vaš računar najnovijim verzijama i sigurnosnim ispravkama operativnog sistema i internet pretraživača
  • Proveravajte redovno da li je vaš računar zaražen virusima ili nekim drugim malicioznim aplikacijama koristeći najnovije verzije antivirus i antimalware programskih paketa
  • Uvek se odjavite nakon korišćenja računara i obavljanja transakcija
  • Redovno proveravajte stanje na svom računu i nalog za plaćanje pre same potvrde transakcije
  • Što češće menjajte vaše lozinke, a obavezno nakon upotrebe elektronskog bankarstva na javnom kompjuteru, npr. u internet kafiću. Izbegavate logovanje na sistem elektronskog bankarstva na ovim lokacijama
  • Ukoliko je stranica elektronskog bankarstva drugačija od one koju koristite ili ste primetili nešto neobično, prekinite konekciju i odmah obavestite banku

Čuvajte lične podatke, ne delite svoje:

  • Korisničke naloge
  • Lozinke
  • PIN-ove
  • Brojeve platnih kartica
  • Sigurnosne kodove na karticama

Preporuke za bezbednost vašeg mobilnog uređaja

  • Vršite redovan bekap vašeg uređaja i podataka sa njega
  • Instalirajte softver za zaštitu od malvera i virusa na vaš uređaj
  • Isključujte bluetooth i wireless konekcije kada ih ne koristite
  • Kada instalirate nove aplikacije na svoj telefon, obratite pažnju na dozvole (permissions) koje tim aplikacijama omogućavaju da pristupe podacima na vašem telefonu
  • Instalirajte samo aplikacije koje su vam zaista neophodne
  • Aplikacije preuzimajte samo sa zvaničnih veb sajtova određene aplikacije ili sa zvaničnih „prodavnica“ aplikacija (poput Google Play ili App Store)
  • Ne uključujte se bez preke potrebe na javne, otvorene i nebezbedne WiFi konekcije
  • Vršite redovno ažuriranje vašeg uređaja kako biste od proizvođača primili najnovije ispravke

Detaljne preporuke o bezbednosti možete pronaći na Generale bezbednosne preporuke  sajtu Udruženja banaka Srbije.

Addiko Bank Srbija