Često postavljena pitanja- FAQ

Promena naziva banke – Addiko Bank a.d. Beograd

Pronađite više informacija o svim promenama na Upoznajte nas

Lokacije ekspozitura i bankomata Addiko banke

Pronađite ekspoziture i bankomate – Ekspoziture i bankomati

FAQ – fizička lica

Koliko vremenski traje otvaranje dinarskog/deviznog tekućeg računa?

Tekući račun se otvara na licu mesta, za nekoliko trenutaka.

Da li se plaća zatvaranje dinarskog/deviznog tekućeg računa?

Zatvaranje računa je bez naknade.

Da li postoji naknada za održavanje deviznog tekućeg računa?

Održavanje deviznog tekućeg računa je bez naknade.

Da li bilo ko može lično da mi uplati sredstva na devizni tekući račun?

Samo vlasnik računa ili ovlašćeno lice može lično da uplati sredstva na devizni tekući račun. Ostale uplate se vrše putem instrukcija sa računa na račun.

Koliko je vremena potrebno da se tražena kartica izradi?

Potrebno je do tri nedelje da se kartica izradi i stigne do Vaše matične ekspoziture.

Da li traženu karticu mogu da dobijem na kućnu adresu?

Kartice se preuzimaju lično u matičnoj ekspozituri/filijali.

Šta da radim kada mi bankomat proguta karticu, gde da je preuzmem?

U slučaju da Vam karticu proguta bankomat koji je pri ekspozituri/filijali potrebno je da istu preuzmete u toj ekspozituri/filijali. U slučaju da je eksterni bankomat onda ćete Vašu karticu preuzeti u Centrali banke Milutina Milankovića 7v, Novi Beograd. Obavestićemo Vas kada kartica bude izvađena i u filijali.

Kartica mi je istekla. Da li mi je PIN isti za novu/obnovljenu karticu koju sam preuzeo/la?

PIN Vam ostaje isti.

Da li mogu sve transakcije na MasterCard kartici na rate da se podele odjednom?

Pozivom na broj telefona Addiko Kontakt centra potrebno je da klijent svaku pojedinačnu transakciju podeli na određeni broj rata (3, 6, 9, 12).

Do kog datuma je potrebno da se podeli transakcija na MasterCard kartici na rate koja je načinjena u tekućem mesecu?

Usluga otplate na rate realizuje se na način da nakon obavljene transakcije, a najkasnije do zadnjeg radnog dana u tekućem mesecu (ponedjeljak – subota), tekućeg ciklusa (meseca) do 19:00/ponedeljak/petak, 14:00 subota , korisnik osnovne kartice za osnovnu karticu i/ili dodatnu karticu, odnosno dodatni korisnik za dodatnu karticu kontaktira telefonskim pozivom Kontakt centar Banke, na broj 0800 303 303  i uz identifikaciju korisnika i transakcije, operater Kontakt centra vrši podelu transakcije na broj rata koji definiše sam korisnik.

Do kog iznosa mogu da se dele transakcije na MasterCard kartici na rate?

Minimalni iznos koji može da se deli je od 2.000 rsd, a maksimalan iznos je 100.000 rsd.

Da li transakcije na MasterCard kartici na rate koje su načinjene u inostranstvu mogu da se dele?

Transakcije koje su načinjene u inostranstvu takođe mogu da se dele na rate.

Da li za model hipotekarni keš kredit ako stavim pod hipoteku stan/kuću da li moram da budem u stalnom radnom odnosu?

Addiko banka nema u ponudi ovu vrstu kredita. Inače, za sve vrste kredita koje imamo u ponudi neophodan uslov jeste stalni radni odnos.

Kako mogu da promenim ekspozituru/filijalu jer mi trenutna ne odgovara?

Potrebno je da u Vašoj matičnoj ekspozituri podnesete zahtev za prenošenje Vašeg dosijea.

U slučaju da zaključam lozinku za e-banknig koja je procedura za otključavanje i koliko traje?

Potrebno je da pozovete Kontakt centar i to ponedeljak-subota od 08:00 – 20:00h i dobićete odmah lozinku na broj telefona koji se nalazi u evidenciji.

Da li pružate uslugu Western Union?

Da, ali samo vršimo usluge prijema sredstava.

Da li pružate usluge MoneyGram transfera novca?

Ne, za sada.

FAQ – pravna lica

Da i karton deponovanih potpisa može da se pošalje putem e-maila?

Karton deponovanih potpisa može se skinuti sa sajta banke i popuniti (otvoreni PDF) i može se poslati putem e-maila.

Šta je potrebno od dokumentacije za naplatu menice?

Nalog za naplatu, menica, dopis i izjava ( može da se doda i u samom dopisu rečenice da je menica na teret glavnog dužnika/jemca).

Da li u Vašoj ponudi imate start up kredite?

Za sada nemamo.

Do koliko sati možemo da puštamo naloge preko e-bankinga?

Naloge možete puštati najkasnije do 17:30h.

Imam Halcom rešenje i karticu druge banke, da li mogu da dodam i Addiko banku na tu karticu?

Da, možete. Potreban Vam je zahtev Addiko Ebank, izvoz sertifikata i podaci sa ličnog dokumenta kako biste potpisali ugovor za e-banking uslugu sa Bankom.

Da li preko internet pretraživača mogu da pristupim e-banking servisu Addiko banke?

Da, u ponudi imamo WEB SME rešenje koje je dostupno na svim računarima i/ili tablet uređajima.

Addiko Bank Srbija