Prigovori i predlozi klijenata

Prigovori i predlozi

Poštujemo Vaše mišljenje, podelite Vaše prigovore i predloge sa nama!

Podelite sa nama svoje kritike, sugestije ili pohvale kako na naše proizvode, tako i na naše usluge. Želimo i nastojimo da naše poslovanje i kvalitet prilagodimo Vašim potrebama.

Kontaktirajte nas putem elektronske pošte za sve sugestije Addiko Kontaktirajte nas putem elektronske pošte za sve sugestije, pohvale i molbe na: info.rs@addiko.com

 

Primedbe

Primedbu možete uputiti usmeno ili u pisanoj formi. Ukoliko primedbu upućujete usmeno, a niste zadovoljni odgovorom, molimo Vas da istu prosledite u pisanoj formi.

Pisani prigovor treba da sadrži

  • Lične podatke podnosioca:
  • Ime i prezime/ Naziv kompanije
  • Adresu stanovanja/ Adresu pravnog lica
  • JMBG/ Matični broj
  • Kontakt telefon i/ili e-mail adresa
  • Opis spornog odnosa (ukoliko postoji, pozvati se na Ugovor za koji je vezan prigovor)

Prosledite prigovor na način koji Vama odgovara

  • putem e-maila: info.rs@addiko.com
  • slanjem na adresu Addiko Bank a.d. Beograd, Milutina Milankovića 7v, 11070 Beograd ili predavanjem u bilo kojoj ekspozituri Addiko Bank a.d. Beograd
  • pozivom Addiko Kontakt centra na broj: 0800 303 303

Odgovor banke

Banka je u obavezi da odgovori na klijentov prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora, i samo u slučaju da predmetni odgovor ne može obezbediti iz objektivnih razloga odgovor na prigovor može odložiti za još 15 dana uz dostavu obaveštenja klijenta o nemogućnosti da odgovori na prigovor.

Ukoliko niste zadovoljni našim odgovorom ili ukoliko niste dobili odgovor na svoj prigovor u navedenom roku,  možete se obratiti Narodnoj banci Srbije i dati  predlog za posredovanje ili pritužbu pisanim obraćanjem na adresu Nemanjina 17, 11000 Beograd, Poštanski fah 712, 11000 Beograd ili na intrenet stranici Narodne banke Srbije.

    Odaberite razlog obraćanja*

    Upoznajte nas

    Upoznajte naše rukovodstvo

    Finansijski izveštaji

    Addiko Bank Srbija