Prigovori i predlozi klijenata

Prigovori i predlozi

Poštujemo Vaše mišljenje, podelite Vaše prigovore i predloge sa nama!

Podelite sa nama svoje kritike, sugestije ili pohvale kako na naše proizvode, tako i na naše usluge. Želimo i nastojimo da naše poslovanje i kvalitet prilagodimo Vašim potrebama. Primedbu možete uputiti usmeno ili u pisanoj formi. Ukoliko primedbu upućujete usmeno, a niste zadovoljni odgovorom, molimo Vas da istu prosledite u pisanoj formi.

Pisani prigovor treba da sadrži

  • Lične podatke podnosioca:
  • Ime i prezime/ Naziv kompanije
  • Adresu stanovanja/ Adresu pravnog lica
  • JMBG/ Matični broj
  • Kontakt telefon i/ili e-mail adresa
  • Opis spornog odnosa (ukoliko postoji, pozvati se na Ugovor za koji je vezan prigovor)

Prosledite prigovor na način koji Vama odgovara

  • putem e-maila: prigovori_klijenata.rs@addiko.com
  • slanjem na adresu Addiko Bank a.d. Beograd, Odeljenje za kontrolu usklađenosti poslovanja, Bulevar Mihajla Pupina 6, 11070 Beograd ili predavanjem u bilo kojoj ekspozituri Addiko Bank a.d. Beograd
  • pozivom Addiko Kontakt centra na broj: 0800 303 303

Odgovor banke

Banka je u obavezi da odgovori na klijentov prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora, i samo u slučaju da predmetni odgovor ne može obezbediti iz objektivnih razloga odgovor na prigovor može odložiti za još 15 dana uz dostavu obaveštenja klijenta o nemogućnosti da odgovori na prigovor. Ukoliko niste zadovoljni našim odgovorom ili ukoliko niste dobili odgovor na svoj prigovor  u navedenom roku,  možete se pismenim putem obratiti Narodnoj banci Srbije i dati  predlog za posredovanje ili pritužbu.

Da li su vam informacije na stranici korisne?

Da
Ne

Upoznajte nas

Upoznajte naše rukovodstvo

Finansijski izveštaji

Koristimo "cookies" kako bismo unapredili funkcionalnost našeg veb sajta.

Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies".