Zaštita podataka

Opšte informacije o zaštiti podataka o ličnosti

Zakonitost obrade podrazumeva da Banka obrađuje podatke o ličnosti, u cilju izvršenja ugovornog odnosa sa klijentom ili za preduzimanje radnje, pre zaključenja ugovora na zahtev lica na koje se podaci odnose, i/ili na osnovu pristanka lica za obradu podataka o ličnosti u određene svrhe, ukoliko je takav pristanak dat.

Addiko Bank a.d. Beograd, Beograd – 11070 Novi Beograd, Milutina Milankovića 7v, matični broj 07726716, PIB: 100228215 (u daljem tekstu: Banka), kao rukovalac podataka o ličnosti, obrađuje, čuva i štiti podatke o ličnosti u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i internim aktima Banke.

Za sva pitanja i informacije u vezi sa obradom i zaštitom podataka o ličnosti možete se obratiti licu zaduženom za zaštitu podataka putem email adrese: dpo.rs@addiko.com.
U skladu sa zakonskim odredbama imate pravo na pristup, ispravku, brisanje, odnosno ograničenje obrade podataka, prenosivost podataka i pravo na prigovor (uključujući pravo na pritužbu kod nadzornog organa i pravo na sudsku zaštitu).

Poslove nadzornog organa u vezi sa zaštitom podataka o ličnosti obavlja Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti. Poverenik je nezavisan i samostalni organ vlasti ustanovljen na osnovu zakona, koji je nadležan za nadzor nad sprovođenjem Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, kao i obavljanje drugih poslova propisanih zakonom. veb-sajt: http://www.poverenik.rs | kontakt email: office@poverenik.rs

Detaljne informacije o rukovaocu, kao i informacije o licu zaduženom za zaštitu podataka, šta je podatak o ličnosti i druge informacije u vezi sa obradom podataka o ličnosti. Uključujući, informacije o obavezama koje proizilaze iz zakona i druge korisne informacije možete naći u dokumentu. – Opšte informacije o zaštiti podataka

Lice na koje se podaci odnose ima pravo pristupa podacima o ličnosti i može da zahteva od Banke informacije o svrsi u kojoj Banka koristi njegove podatke o ličnosti. Potrebno je da prethodno popuni. – Zahtev za pristup podacima

Addiko Bank a.d. Beograd štiti vašu privatnost u skladu sa zakonskim propisima. Na ovom sajtu postoji mogućnost prikupljanja vaših ličnih podataka (ime, prezime, telefonski broj, e-mail adresa). Pomenute podatke ostavljate dobrovoljno u formularu čime dajete saglasnost da se ti podaci koriste u svrhu kontakata, statističke obrade posećenosti našeg sajta, zakazivanja sastanaka sa zaposlenima Banke ili naknadnog informisanja o ponudi ili posebnim promotivnim aktivnostima Banke. Korišćenjem ovog sajta potvrđujete da ste, upoznati sa načinom prikupljanja ličnih podataka, u skladu sa zakonom i da ste saglasni sa obradom (elektronskom i fizičkom) istih. Banka sve podatke čuva i obrađuje uz primenu svih raspoloživih tehničkih i organizacionih mera zaštite podataka u skladu sa zakonom i internim aktima banke. Mogući korisnici podataka su kompanije sa kojima banka ima zaključene ugovore o zaštiti poverljivosti podataka.

Korišćenjem ovog sajta prihvatate korišćenje HTML-cookies/kolačić koji se postavljaju na vaš računar i predstavljaju tekstualne datoteke koje prilikom vaše posete veb sajtu šalju nazad informacije o sajtovima sa kojih ste došli na naš sajt i kretanju kroz naš sajt.

Prikupljanje ovih informacija nam pomaže da bolje prepoznamo navike posetilaca našeg veb-sajta kako bi mogli da poboljšamo pretragu sajta i unapredimo funkcionisanja veb-sajta. Možete onemogućiti kolačiće aktiviranjem postavke na svom pregledaču koja vam omogućava da odbacite podešavanje svih ili nekih kolačića.

Više informacija o upravljanju kolačićima potražite na likovima: Brišite i omogućavajte kolačiće u Chrome-u i upravljajte njima i Kako Google koristi kolačiće.

Više informacija o pojedinačnim kolačićima koje koristimo i svrhama u koje ih koristimo možete pogledati  OVDE

u skladu sa članom 23. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018)

                   1.  KO UPRAVLJA VAŠIM LIČNIM PODACIMA I GDE MOŽETE DOBITI VIŠE INFORMACIJA?

Rukovalac ličnih podataka je Addiko Bank a.d. Beograd, Milutina Milankovića br. 7v, 11070 Beograd. Više o obradi vaših ličnih podataka možete dobiti na linku https://www.addiko.rs/zastita-podataka/ ili se obratite našem licu za zaštitu podataka o ličnosti putem e-maila na adresi dpo.rs@addiko.com ili na telefon +381 (0) 11 222 60 00.

                   2. KOJE VAŠE LIČNE PODATKE OBRAĐUJEMO?

U svrhu sprovođenja ankete prikupljamo, obrađujemo i čuvamo vaše kontakt podatke koje smo upotrebili za slanje ove poruke, npr. telefonski broj ako ste dobili poruku putem SMS/Vibera ili adresu e-pošte, ako ste dobili poruku putem e-pošte kao i identifikacijske i kontakt podatke (ime i prezime, broj telefona) i podatke o korišćenju pojedinih proizvoda Addiko Mobile mobilnog bankarstva i Addiko EBank internet bankarstva ako ste poruku dobili putem navedenih kanala.

Druga kategorija ličnih podataka koje obrađujemo su vaši odgovori na pitanja iz ankete.

                  3. KOJA JE SVRHA OBRADE I PRAVNA OSNOVA ZA OBRADU LIČNIH PODATAKA

Addiko banka koristi različite metode pri prikupljanju informacija o zadovoljstvu klijenta sa korišćenjem svojih proizvoda i usluga. Jedna od najznačajnijih metoda u tu svrhu je i neposredno prikupljanje mišljenja od vas kao klijenta koji koristite usluge i proizvode putem ove ankete.

Svrha obrade vaših kontakt podataka je dostavljanje poruke kojom vas pozivamo na učestvovanje u anketi, a koju ste primili putem SMS/Vibera odnosno e-pošte te naknadnog kontaktiranja nakon ankete u svrhu unapređenja vašeg iskustva u poslovanju s Bankom. Svrha obrade vaših odgovora koje ste dali odgovarajući na ovu anketu je prikupljanje informacija o vašem zadovoljstvu našim proizvodima i uslugama, kao i praćenje trenda kretanja dobijenih rezultata kroz duži vremenski period.

Rezultate ankete dobijene analizom vaših odgovora koristićemo u svrhu poboljšanja i prilagođavanja naših proizvoda i usluga kako vašim potrebama tako i generalno potrebama svih klijenata Addiko banke.
Pravna osnova za obradu svih gore navedenih podataka je legitimni interes iz člana 12. 6) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.

                 4. UPOTREBA LEGITIMNOG INTERESA

Legitimni interes Banke kao pravna osnova za sprovođenje anketa vezanih za korišćenje proizvoda i usluga Addiko banke zasniva se prvenstveno na praćenju zadovoljstva klijenta u svrhu poboljšanja i prilagođavanja naših proizvoda i usluga potrebama klijenata Addiko banke.

Banka je nakon napravljene procene učinka upotrebe legitimnog interesa utvrdila kako je upotreba navedene pravne osnove odgovarajuća za navedenu svrhu obrade ličnih podataka.
Učestvovanje u ovoj anketi je potpuno dobrovoljno i vaše učestvovanje u anketi ni na koji način ne utiče na vaš sadašnji niti budući odnos s Bankom. Kako smo već naveli, Banka će koristiti vaše odgovore na pitanja iz ankete u svrhu poboljšanja i prilagođavanja naših proizvoda i usluga kako vašim potrebama tako i generalno potrebama svih klijenata Addiko banke.

              5. KO SU MOGUĆI PRIMAOCI PODATAKA?

Za potrebe koordinacije sprovođenja anketa moguće je, da se podaci šalju drugim bankama u okviru Addiko Bank Grupe.

Lični podaci iz ankete se, prilikom obrade za potrebe koordinacije, mogu prenositi u treće zemlje npr. kako smo i naveli bankama članicama Addiko Bank Grupe i kompanijama s kojima Addiko Bank Grupa sarađuje kao partnerima za podršku u poslovanju npr. IT sistemima. Osim navedenih primalaca podaci iz ankete se ne šalju drugim primaocima npr. nekoj drugoj kompaniji ili instituciji, koji bi ih koristili u svoje vlastite svrhe kao rukovaoci obrade, a nezavisno od svrhe za koju ih prikuplja Addiko banka.

Prenošenje u treće zemlje odvija se jedino i u meri u kojoj je takav prenos dozvoljen zakonom odnosno primenom odgovarajućih zaštitnih mera navedenih u članu 45. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, u skladu sa Standardnim ugovornim klauzulama za prenos ličnih podataka obrađivačima u trećim zemljama.

               6. NA KOJI NAČIN BANKA PRIKUPLJA VAŠE PODATKE?

Vaše kontakt podatke Addiko banka dobila je neposredno od vas prilikom ugovaranja proizvoda i usluga, a podatke o vašim odgovorima u sklopu ankete ćemo dobiti direktno od vas prilikom ispunjavanja iste.

               7. DA LI SE ZA OVU OBRADU UPOTREBLJAVA AUTOMATSKA OBRADA LIČNIH PODATAKA?

U obradi ličnih podataka u opisane svrhe ne koristi se automatska obrada podataka.

             8. KOJI JE ROK ČUVANJA VAŠIH PODATAKA?

Vaši lični podaci prikupljeni i obrađivani u svrhu ankete o vašem zadovoljstvu proizvodima i uslugama Banke i praćenje trenda kretanja dobijenih rezultata kroz duži vremenski period čuvaju se do isteka roka od pet (5) godina od isteka godine koja sledi nakon godine u kojoj su bili dati odgovori odnosno u kojoj ste učestvovali u anketi.

             9. VAŠA PRAVA U ODNOSU NA LIČNE PODATKE

Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa prava lica na koje se podaci odnose opisana u članovima 21. do 40. i to: pravo na pristup ličnim podacima koje obrađujemo, pravo na ispravku (npr. pogrešno upisanih podataka), pravo na brisanje vaših podataka ako više nisu potrebni za realizaciju prava i obaveza iz poslovnog odnosa ili za ispunjenje obaveza Banke određenih propisima ili radi ostvarivanja  pravnih zahteva, pravo na ograničenje obrade pod uslovima određenim zakonom, pravo na prenosivost podataka drugom rukovaocu obrade, pravo na prigovor i automatizovano pojedinačno donošenje odluka pod uslovima određenim zakonom.

Prigovor vezan za vaše lične podatke možete uputiti u pisanom obliku lično u svakoj ekspozituri Addiko banke, odnosno poslati poštom na adresu Addiko Bank a.d. Beograd, Milutina Milankovića br. 7v, 11070 Beograd ili na elektronsku adresu dpo.rs@addiko.com.

Prigovor možete uputiti i Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti na adresu 11120 Beograd, Bulevar kralja Aleksandra 16.

Ovde posebno ističemo da svoje pravo na prigovor odnosno na odjavu od primanja poziva za ankete možete ostvariti na način kako je to navedeno u samoj poruci, znači klikom na odjavu u poruci e-pošte ili slanjem odjave klikom na link u sklopu SMS-a/Vibera odnosno Addiko Mobile mobilnog i Addiko EBank internet bankarstva. U tu svrhu se uvek možete obratiti i na kontakte koje su navedeni u tački 1. ovog Obaveštenja.

U tom slučaju ubuduće više nećete primati poruke kojim vas pozivamo na ankete koje sprovodi Banka.

Addiko Bank Srbija