Elektronsko bankarstvo za pravna lica
Addiko Bank a.d. Beograd u svojoj ponudi za sva pravna lica i preduzetinke ima
- Personal E-bank (HALCOM) – domaći platni promet i platni promet sa inostranstvom
- Namenjeno svim pravnim licima i preduzetnicima
- Office Banking (ASSECO) – domaći platni promet
- Namenjeno svim pravnim licima i preduzetnicima
Da bismo Vam u najkraćem roku obezbedili Addiko EBank – elektronsko bankarstvo naše Banke, molimo Vas da popunite sledeće priložene formulare i dostavite ih vašem finansijskom savetniku.
Zahtev klijenta za uslugama Banke
Osim opštih podataka, u ovaj formular se upisuju imena osoba koje će dobiti smart kartice ili ih već imaju i određuju se njihova prava:
- Administrator – mogućnost preuzimanja novih verzija programa i slanja poruka banci;
- Unos naloga – mogućnost unosa naloga za plaćanje;
- Potpisivanje – mogućnost autorizovanja pripremljenih naloga pre njihovog slanja;
- Slanje naloga – mogućnost slanja pripremljenih i potpisanih naloga i
- Pregled izveštaja – mogućnost da se primaju izvodi kao i trenutno stanje i dnevne promene računa.
Jedna osoba može imati sva navedena prava, a ako su prava raspoređena između više osoba, treba obratiti pažnju da se pokriju sve funkcije. Potrebno je da Zahtev bude overen pečatom i potpisan od strane lica ovlašćenog za zastupanje.
Zahtev klijenta za uslugama Banke
U ovaj formular se upisuju imena osoba koje su već vlasnici smart kartica i koje će imati pristup deviznim računima. Potrebno je da lice ovlašćeno za zastupanje potpiše formular i overi ga pečatom.
U ovaj formular se unose podaci o pravnom licu i spisak osoba ovlašćenih da dobiju smart kartice. Potpis lica ovlašćenog za zastupanje pravnog lica i pečat su obavezni.
U ovaj formular se upisuju podaci za svakog imaoca smart kartice (po jedan formular za svaku karticu). Potpis lica ovlašćenog za zastupanje pravnog lica i pečat su obavezni, kao i potpis osobe za koju se traži kartica.
- U slučaju tehničkih problema sa korišćenjem Halcom aplikacije možete kontaktirati Halcom tehničku podršku na +381 11 3032 432
- U slučaju tehničkih problema sa korišćenjem Asseco aplikacije možete kontaktirati Asseco tehničku podršku na +381 11 201 3131
- Saveti klijentima za sprečavanje zloupotreba prilikom korišćenja elektronskog bankarstva
Ovde možete pronaći informaciju o Tarifama nakanada za pravna lica
Da li su vam informacije na stranici korisne?
Ne? Žao nam je zbog toga. Molimo vas pošaljite vaš predlog, kritiku ili pitanje i pomozite nam da unapredimo stranicu.
Hvala na saradnji!
Addiko Bank
Hvala Vam na Vašem mišljenju.