Chat Banking na Viberu

Addiko banka vam nudi prvo chat bankarstvo!

 

Od sada, kada vam je potrebna banka jednostavno pokrenite Viber i čeka vas Addiko Chat Banking!

Svim korisnicima Addiko EBank elektronskog bankarstva i Addiko Mobile mobilnog bankarstva omogućili smo da ako žele aktiviraju u potpunosti nov i jedinstven način plaćanja na tržištu – Addiko Chat Banking na Viberu! Spremili smo detaljne instrukcije i video materijale.

U bilo kojoj od naših ekspozitura otvorite neki od paketa tekućeg računa. Odmah ćete imati mogućnost korišćenja digitalnih usluga banke. Sa aktivacijom MBank aplikacije možete odmah aktivirati i Addiko Chat Banking na Viberu. I započeti plaćanja na Viberu!

Chatujte na Viberu sa prijateljima i završite poslove sa bankom

Addiko bankaPlaćajte račune po ranije kreiranim šablonima

Addiko bankaProverite stanje i promet na računu

Addiko bankaPrebacite sredstva između svojih Addiko računa

Addiko bankaPošaljite novac preko Vibera jednostvanim izborom iz imenika na telefonu

Addiko bankaPronađite najbližu ekspozituru i bankomat

Addiko bankaKontaktirajte nas i zakažite sastanak u jednoj od ekspozitura

Addiko bankaPogledajte video o aktivaciji usluge preko Addiko Mobile aplikacije ili preko Addiko EBank aplikacije

Šta sve možete sa Addiko Chat Bankingom na Viberu?

  • Ulaz na Addiko Chat Banking na Viberu, kao i transakcije potvrđuju se unosom PIN-a, koji sami kreirate prilikom aktivacije servisa
  • Plaćate po šablonima koje ste prethodno kreirali u okviru servisa Addiko EBank elektronsko bankarstvo
  • Dnevni limit za plaćanja po šablonima je 30.000 RSD, osim za prenose između sopstvenih računa u Addiko banci, kada nema limita
  • Kako da pronađem Addiko Srbija „Javni nalog/Public account“?

Potrebno je da koristite Viber aplikaciju i u delu Public Accounts pronađete naš nalog  „Addiko Bank Srbija“.  Jedino što treba je da kliknete na dugme Follow i zapratite nas.

  • Koje mogućnosti mogu da koristim kao pratilac javnog naloga Addiko Srbija?

Možete da se informišete o proizvodima i uslugama koje banka nudi i da pronađete ekspozituru ili bankomat. Takođe, možete da nas kontaktirate preko našeg telefonom, na info mail ili da pronađete našu Facebook grupu.

  • Da li su podaci i informacije koje ostavljam zaštićeni i kako?

Da, rešenje je u osnovi zasnovano na korišćenju postojećeg interfejsa elektronskog bankarstva kao već sigurnog kanala komunikacije.  Sva komunikacija obavlja se putem sigurnih kanala (HTTPS) sa autentikacijom zasnovanom na tokenu.  Autentikacija zasnovana na tokenu radi tako što obezbeđuje da svaki zahtev korisnika bude praćen tokenom koji služi za potvrdu autentičnosti nakon čega se zahtev realizuje.

  • Ako sam u romingu i komuniciram sa botom da li mi tada naplaćuje internet protok?

Predlažemo vam da koristite wi-fi i onda vam je razgovor sa botom besplatan. Za ostale načine korišćenja interneta raspitajte se kod svog mobilnog operatera.

  • Da li se korišćenje Viber javnog naloga banke naplaćuje?

Ne

Imate račun i aktivan EBank?

Želite Addiko Chat Banking?

Imate probleme sa logovanjem?

Plaćanje naknade za svaku uslugu je nepotrebno

Složite svoj odgovarajući paket i plaćajte jedinstvenu mesečnu naknadu.

Paketi tekućih računa

Keš kredit „2 u 1“

Addiko keš kredite odobravamo za 30 minuta.

Više informacija

Nije lako odabrati najprikladniji iznos štednje i uplata

Pomoći ćemo vam da odaberete najbolji način štednje.

Štednja sa premijom

Addiko Bank Srbija

Koristimo "cookies" kako bismo unapredili funkcionalnost našeg veb sajta.

Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies".