Chat Banking na Viberu
Addiko banka vam nudi prvo chat bankarstvo!
Od sada, kada vam je potrebna banka jednostavno pokrenite Viber i čeka vas Addiko Chat Banking!
Svim korisnicima Addiko EBank elektronskog bankarstva i Addiko Mobile mobilnog bankarstva omogućili smo da ako žele aktiviraju u potpunosti nov i jedinstven način plaćanja na tržištu – Addiko Chat Banking na Viberu! Spremili smo detaljne instrukcije i video materijale.
Otvorite mRačun potpuno online preko mobilnog telefona, čak i ako Addiko banka nije u vašem gradu. Dovoljno je da preuzmete Addiko mobilnu aplikaciju i uz nekoliko klikova otvorite Addiko mRačun. Sa aktivacijom Addiko Mobile aplikacije možete odmah aktivirati i Addiko Chat Banking na Viberu. I započeti plaćanja na Viberu!
Chatujte na Viberu sa prijateljima i završite poslove sa bankom
Plaćajte račune po ranije kreiranim šablonima
Proverite stanje i promet na računu
Prebacite sredstva između svojih Addiko računa
Pošaljite novac preko Vibera jednostvanim izborom iz imenika na telefonu
Pronađite najbližu ekspozituru i bankomat
Kontaktirajte nas i zakažite sastanak u jednoj od ekspozitura
- Ulaz na Addiko Chat Banking na Viberu, kao i transakcije potvrđuju se unosom PIN-a, koji sami kreirate prilikom aktivacije servisa
- Plaćate po šablonima koje ste prethodno kreirali u okviru servisa Addiko EBank elektronsko bankarstvo
- Dnevni limit za plaćanja po šablonima je 30.000 RSD, osim za prenose između sopstvenih računa u Addiko banci, kada nema limita
- Kako da pronađem Addiko Srbija „Javni nalog/Public account“?
Potrebno je da koristite Viber aplikaciju i u delu Public Accounts pronađete naš nalog „Addiko Bank Srbija“. Jedino što treba je da kliknete na dugme Follow i zapratite nas.
- Koje mogućnosti mogu da koristim kao pratilac javnog naloga Addiko Srbija?
Možete da se informišete o proizvodima i uslugama koje banka nudi i da pronađete ekspozituru ili bankomat. Takođe, možete da nas kontaktirate preko našeg telefonom, na info mail ili da pronađete našu Facebook grupu.
- Da li su podaci i informacije koje ostavljam zaštićeni i kako?
Da, rešenje je u osnovi zasnovano na korišćenju postojećeg interfejsa elektronskog bankarstva kao već sigurnog kanala komunikacije. Sva komunikacija obavlja se putem sigurnih kanala (HTTPS) sa autentikacijom zasnovanom na tokenu. Autentikacija zasnovana na tokenu radi tako što obezbeđuje da svaki zahtev korisnika bude praćen tokenom koji služi za potvrdu autentičnosti nakon čega se zahtev realizuje.
- Ako sam u romingu i komuniciram sa botom da li mi tada naplaćuje internet protok?
Predlažemo vam da koristite wi-fi i onda vam je razgovor sa botom besplatan. Za ostale načine korišćenja interneta raspitajte se kod svog mobilnog operatera.
- Da li se korišćenje Viber javnog naloga banke naplaćuje?
Ne